FAQ

Van üzletük?

Hagyományos ékszerboltunk nincs, mert fő tevékenységünk nem az ékszer kiskereskedelem, hanem a drágakő nagykereskedelme. Ékszereinket és drágaköveinket raktárról szállítjuk, ami nem egyenlő a cégszékhellyel.

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?

A megrendelt termékeket készlettől függően (vagy igazítástól) 2-24 munkanapon belül tudjunk leszállítani. A raktáron levő termékeket 2-5 munkanapos szállítási határidővel juttatjuk el. A raktáron levő, de igazítást kért termékekre (például gyűrűk újraméretezésénél) 7-16 munkanap valamint az egyénileg megrendelt termékekre 20-28 munkanap a határidő.

Magyarország területén kívülre nemzetközi csomagküldő szolgálattal küldjük ki a megrendelt áru cikkeket. Ezekben az esetekben a csomagok várható megérkezésének ideje akar hét nappal is eltér a belföldi megrendelésekétől. A visszajelzéskor a csomagok megérkezésének várható idejéről is tájékoztatjuk a kedves vásárlót.

Honnan tudom a gyűrű méretem?

A legegyszerűbb eset és egyben a legbiztosabb, bemenni egy ékszerboltba és megmérni az új méretet, amennyiben ez a lehetőség nem áll rendelkezésre, vegye le a gyűrűjét és egy vonalzóval mérje meg az átmérőjét, majd a táblázat szerint keresse ki a méretét. Amennyiben a gyűrű egy picit nagyobb a vártnál, ne igazítson rajta, mert az emberek új méretei változnak Pl.: Nyáron vastagabbak mint télen. Úgyszintén már 5 kg testsúly változás már egy gyűrűméret eltérést is okozhat. Ezért csak akkor javasoljuk gyűrűméretének újraméretezését ha már nagyon szorít vagy nagyon könnyen leesik az újáról.

Mit tegyek ha rossz méretű gyűrűt kaptam / rendeltem?

Ilyen esetben megadjuk az egyik alvállalkozónk vagy partnercégünk címét ahol ingyen újraméretezik gyűrűjét, vagy küldje vissza és kicseréljük. Mindkét esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy pontosítsuk a teendőket.

Mit tartalmaz a kiküldött csomag?

A kiküldött csomag mérettől függően vagy egy hagyományos borítékban vagy egy egyszerű dobozban fog megérkezni. Ha ékszert rendelt akkor a csomag tartalmazni fogja magát a terméket a díszdobozában, a tanúsítványát, a számlát és egy köszönő levelet. Drágakövek esetében a köveket díszdoboz helyett műanyag zacskóban vagy lapos műanyag dobozban szállítjuk.

Meghosszabbítható-e a garancia?

Igen, a hat hónapos általános garanciánk felár fejében meghosszabbítható egészen 24 hónapra. A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetés szerű használatból eredendő hibákra (sérülésekre). A garanciális kijavítást csak akkor kérhet ha a termék minden alkotóelemével (Például: ha egy gyémántgyűrűből kiesik a gyémánt, csak akkor állíthatjuk helyre ha a drágakövet is mellékelik, vagy felár fejében a vásárló által meghatározott kívánt drágakövet mi is tudunk biztosítani), azaz a tanúsítványával és számlájával rendelkezik.

Mit tegyek ha nem rendeltetésszerű használat végett meghibásodik az ékszerem és javítást szeretnék kérni?

Attól, hogy nincs offline boltunk még nem kell megijedni, több céggel és ötvössel is partneri kapcsolatban állunk, akik kijavításokat, tisztításokat és termékeink értékesítést is vállalják. Ezért ha ilyen kellemetlen eset történne önnel, ne keseredjen el, az önhöz legközelebb álló partnerünk adatait meg fogjuk adni, ahová azután bizalommal fordulhat.

Hogyan válasszak gyémántot?

Minden képen a gyémántismertetőnk tanulmányozását ajánljuk, ami nem tartalmaz mást mint a gyémánt négy legfontosabb meghatározóját a 4C-t. Bővebben a linkre kattintva olvashat róla.

Nemesfémtárgyak Magyarországi fémjelei: megnézem

 

KAPCSOLAT

Győrffy István utca 1/a, 1089 Budapest (3-as kapucsengő)

info@creditdiamond.hu

+36 30 / 77 32 32 5